over Kelo

hospitality development- en inkoopspecialist

Als specialist op het gebied van Hospitality Development en Procurement, ondersteunt Kelo bedrijven bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering, het managen van verandertrajecten en het creëren van nieuwe business. Naast helder advies, biedt Kelo praktische processen en op maat gemaakte oplossingen aan.

Kelo werkt samen met een uitgebreid netwerk van specialisten: van webdesigner tot aan traiteur. Mede hierdoor kan Kelo u als managing partner ondersteunen, vanaf het Programma van Eisen tot aan turnkey. Kelo is opgericht door Gerlof Menkveld.

Specialismen
– business development: ontwikkeling van concepten, nieuwe bedrijven en divisies
– inkoop-, contract- en leveranciersmanagement
– coaching van individuen en teams
– (re-)organiseren van bedrijven
– uitgebreide strategieën, procedures en standaarden ontwikkelen & implementeren

Werkwijze
Kelo vertaalt uw doelstellingen naar een werkbare strategie, proces of taak. Als adviseur en coach ontwikkelt Kelo het nieuwe beleid of werkwijze samen met u en uw collega’s. De implementatie ervan vindt zo vanaf de eerste fase van het traject plaats.